Προτεραιότητα για κάθε πολιτικό, αλλά και για οποιονδήποτε διεκδικεί δημόσιο αξίωμα, αποτελεί η τακτική και προσωποποιημένη επαφή με τους ψηφοφόρους και υποστηρικτές του, που αποτελεί την βάση για μια επιτυχημένη καμπάνια.
Τα εκλογικά SMS είναι ένα σημαντικότατο εργαλείο για τη μαζική αποστολή μηνυμάτων πριν από κάποια εκλογική διαδικασία, είτε πρόκειται για δημοτικές και βουλευτικές εκλογές, είτε για εκλογές για διοικήσεις επιμελητηρίων, ενώσεων, εταιρειών λαϊκής βάσης, συλλόγων, σωματείων κτλ.
Οι άνθρωποι όλων των ηλικιακών ομάδων έχουν σήμερα σχεδόν πάντοτε μαζί το κινητό τους τηλέφωνο και το ελέγχουν κατά μέσο όρο 150 φορές την ημέρα, σύμφωνα με έρευνες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα και αποτελεσματικά το μήνυμά σας με εκλογικά SMS.
Στα πλαίσια του πολιτικού marketing, τα μηνύματα SMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διάφορους τρόπους, ώστε να ενισχύσουν την γενικότερη παρουσία ενός/μιας πολιτικού. Και όχι μόνο σε προεκλογικές περιόδους, αλλά καθ’ όλη την διάρκεια της θητείας του/της. Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα εκλογικά SMS για πολιτικές καμπάνιες:
O Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων, το περίφημο GDPR, εφαρμόζεται πλέον υποχρεωτικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Έχει επιφέρει μία σειρά από σημαντικές αλλαγές στο νομικό πλαίσιο προστασίας των δεδομένων και, ως εκ τούτου, στον τρόπο επικοινωνίας με εκλογικά SMS.
Μετά την εφαρμογή του κανονισμού, όσοι στέλνουν SMS ενδέχεται να χρειάζονται την συναίνεση του παραλήπτη. Επίσης, ο παραλήπτης πρέπει να έχει την δυνατότητα διαγραφής από κάποια λίστα.
Αυτό σημαίνει πρακτικά πως κάποιος πολιτευόμενος δεν μπορεί να στέλνει ανεξέλεγκτα εκλογικά SMS σε μεγάλες ομάδες παραληπτών. Το θετικό στοιχείο είναι πως το κάθε μήνυμα SMS έχει αυξημένη επικοινωνιακή δύναμη, καθώς ο παραλήπτης ζήτησε την αποστολή του ή συναίνεσε σε αυτήν.
Η πλατφόρμα του easysms.gr έχει ενσωματωμένη την δυνατότητα συναίνεσης (opt-in) ή αίτησης για διαγραφή (opt-out) στους αποδέκτες της λίστας εκλογικών SMS. Έτσι εξασφαλίζεται η συμμόρφωση με το GDPR, αλλά και η μέγιστη αποδοτικότητα για τα εκλογικά SMS μιας προεκλογικής καμπάνιας.